Har du mistanke om, at der er nogen, der uretmæssigt har fået adgang til din NetBank, kan du spærre den på følgende måder:
I Netbank Erhverv under menupunktet "Indstillinger" / "Spær min bruger" og "Spær Netbank Erhverv (alle brugere)".
Kontakt Hotline på 59 48 93 60 - udenfor Hotlines åbningstid kan du kontakte Spærreservice på tlf. 75 94 50 93.
Kontakt kundeservice eller din Nordfynsbank-filial.
Herefter vil du modtage en bekræftelse på din spærring pr. post. Vær opmærksom på, at det kun er din NetBank - men ikke dit MitID - der er blevet spærret.
Mens NetBanken er spærret, vil bekræftede betalinger og faste betalingsaftaler m.m. blive gennemført som sædvanligt.
Ønsker du at spærre dit MitID?
Hvis du mister et MitID identifikationsmiddel eller tror, at det bliver misbrugt, skal du spærre eller slette det.
Læs mere her Ønsker du at spærre dit MitID, kan du gøre det på følgende måder:
På mitid.dk
Kontakt MitID hotline på 33 98 00 10
Kontakt Nordfynsbanks Hotline på 59 48 93 60
Driftsinformation
Driftsstatus
Der er ingen driftsforstyrrelser i øjeblikket .
Netbank Erhverv er lukket få timer om natten:
Mandag til lørdag
03:00 - 05:00
Søndag
02:00 - 06:00
MobilePay
Legitimation
Regnskab/integration
Der kan ind- og udlæses filer mellem økonomisystemet og Netbank Erhverv. Informationer kan ind- og udlæses via filer i fast- eller kommasepareret format.
Der kan indlæses betalinger fra økonomisystemet ind i Netbank Erhverv uden at skulle taste.
Advisering af indbetalingskort kan indlæses i økonomisystemet.
Der kan udlæses posteringer fra Netbank Erhverv ind i økonomisystemet, såfremt økonomisystemet er sat op til det.
Mange danskere oplever at modtage en e-mail eller SMS med opfordring til at sende en kopi af ens nøglekort, eller en opfordring til at opdatere sine kreditkortoplysninger.
Hverken NemID eller et pengeinstitut vil sende en mail eller SMS med sådanne opfordringer. Slet derfor altid sådanne beskeder.
Skulle du alligevel være kommet til at klikke på linket, så henvend dig straks til Hotline.